Majowe warsztaty wszystko.pl
Podczas majowych warsztatów, na których obecni byli wszyscy pracownicy, analizowaliśmy perspektywy rozwoju platformy. Kierownicy poszczególnych działów przedstawili założenia i cele na najbliższe miesiące oraz omówili to, co już udało się zrobić.
Uczestnicy wzięli też udział w zajęciach praktycznych, na których m.in. projektowali mapę procesową dla konkretnych funkcjonalności na platformie czy tworzyli reklamy i kampanie marketingowe dla produktów.
– Warsztaty to świetna okazja do zacieśnienia więzi między współpracownikami. Dzięki nim mogliśmy zapoznać się z działaniami sprzedażowymi, biznesowymi oraz marketingowymi. Na szczególne uznanie zasługują warsztaty z zespołem UX/UI, na których każdy mógł wcielić się w rolę Product Ownera przy tworzeniu User Story Mappingu – ocenia Emil Majewski, specjalista ds. zakupów we wszystko.pl.
Warsztaty to jednak nie tylko okazja do pogłębiania wiedzy i wymiany doświadczeń dotyczących projektu, ale też integracji między działami. W końcu nasz zespół jest rozsiany po całej Polsce – Warszawie, Łodzi, Rzeszowie, Wrocławiu, a nawet Bielsku-Białej. Spotkanie w Krakowie stworzyło więc doskonałe warunki do luźniejszych rozmów, najpierw podczas atrakcji wieczoru – rzucaniu siekierami w klubie Axe Nation (niektórzy odkryli swoje nowe talenty) – a potem na firmowej kolacji.