Rusza sprzedaż na wszystko.pl. Ważny moment dla sprzedawców e-commerce
Prace na nową platformą sprzedażową Comarchu – wszystko.pl – są na coraz bardziej zaawansowanym poziomie. Dopiero co w sierpniu umożliwiliśmy sprzedającym w e-commerce rejestrację na portalu, a już w grudniu ruszamy z testami serwisu.
Co to oznacza? Otwieramy platformę wszystko.pl dla wybranej grupy klientów. Znajdą się w niej pracownicy Grupy Kapitałowej Comarch, czyli ponad 7 tys. osób. Ich zadaniem do marca będzie testowanie funkcjonalności nowego serwisu, w tym robienie zakupów.
Tym samym sprzedawcy, którzy dołączą teraz do wszystko.pl i wystawią oferty, rozpoczną sprzedaż swoich produktów jako pierwsi, jeszcze przed oficjalną premierą marketplace. Ta zaplanowana jest na wiosnę przyszłego roku.
Przedpremierowa sprzedaż to nie jedyny benefit. Po założeniu konta przedsiębiorcy e-commerce mogą liczyć od nas na m.in.:
- 0% prowizji od sprzedaży – z gwarancją na kilka najbliższych lat,
- brak opłat za utrzymanie konta czy wystawianie ofert,
- wygodne integracje (w tym przez systemy Comarch ERP, ale też BaseLinker i Open API),
- pomoc indywidualnego opiekuna – na każdym etapie konfigurowania konta i sprzedaży,
- darmową ekspozycję loga sprzedawcy na stronie sklepu i liście ofert.
Testy to świetna okazja do sprawdzenia portalu i przygotowania się do sprzedaży na nowym marketplace.
By dołączyć do wszystko.pl i wziąć udział w testach, sprzedawca powinien najpierw założyć konto w tym miejscu.