Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

Sprzedawcy już planują sprzedaż na nowej platformie zakupowej Comarchu

Sprzedawcy już planują sprzedaż na nowej platformie zakupowej Comarchu

Sprzedawcy już planują sprzedaż na nowej platformie zakupowej Comarchu. Na wszystko.pl ruszyła rejestracja. Platforma sprzedażowa wszystko.pl 10 sierpnia oficjalnie otworzyła się dla  firm sprzedających w internecie. Od tego dnia przedsiębiorcy działający w branży e-commerce mogą zakładać konto sprzedawcy w serwisie i rozpocząć dodawanie produktów. To ważny krok w budowaniu nowej odsłony wszystko.pl, projektu Grupy Comarch, którego premiera dla konsumentów planowana jest na koniec tego roku.

Mimo że pierwsze zakupy na odświeżonym wszystko.pl klienci zrobią prawdopodobnie w grudniu, to sprzedający w internecie już teraz przygotowują się na ten kluczowy moment, rejestrując się na platformie i przygotowując oferty. Od 10 sierpnia mogą dodawać swoje towary na portalu.

Do serwisu dołączyły już znane marki sprzedażowe z branży e-commerce, jak Neonet (jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży sprzętu RTV/AGD/IT/GSM), który ze wszystko.pl integruje się za sprawą swojego sklepu internetowego neo24.pl, NTT System (producent komputerów stacjonarnych) czy Action (jeden z liderów dystrybucji IT w Polsce).

Przy realizacji i rozwoju projektu wszystko.pl współpracuje też z cenionymi partnerami biznesowymi, takimi jak Przelewy24 (jedna z najpopularniejszych bramek płatniczych) czy BaseLinker (profesjonalny system do zarządzania sprzedażą w internecie).

Do grona sprzedających na wszystko.pl mogą dołączyć wszyscy przedsiębiorcy, którzy prowadzą sprzedaż w internecie i posiadają działalność gospodarczą zarejestrowaną w Polsce. To oznacza, że na platformie możliwa będzie rejestracja tylko sprawdzonych polskich firm. Dopiero po pozytywnej weryfikacji przez dedykowany system sprzedawca dostanie możliwość wystawiania produktów w serwisie.

0% prowizji i brak opłat za konto

Platforma sprzedażowa Comarchu działa wprawdzie od ponad 10 lat, ale dotychczas korzystać z niej mogli wyłącznie użytkownicy systemów do zarządzania firmą klasy ERP. Rozwijana obecnie wersja wszystko.pl jest zupełnie nowym przedsięwzięciem tworzonym w oparciu o współczesną technologię i nowoczesne funkcjonalności. Co najważniejsze, aktualna platforma przeznaczona jest dla wszystkich sprzedawców.

W związku z tym w serwisie mogą rejestrować się zarówno przedsiębiorcy posiadający oprogramowanie dla firm od Comarch ERP, jak i użytkownicy korzystający z narzędzia BaseLinker lub chcący zintegrować się przez Open API. Istnieje również możliwość ręcznego dodawania produktów czy edycji parametrów.

Serwis otwiera się szeroko na przedsiębiorców, bez względu na kategorie produktów, w których sprzedają w sieci.

Dla wielu sprzedawców problemem są wysokie i ciągle rosnące prowizje od sprzedaży, które przyczyniają się do niższej produktywności w biznesie – przyznaje Marcin Bojarski, Business Unit Director wszystko.pl. – Comarch, obserwując trendy konsumenckie i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, planuje wejść na rynek z mocnym argumentem w postaci możliwości bezpłatnego prowadzenia sprzedaży na wszystko.pl – dodaje.

To oznacza, że sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, otrzymają pakiet benefitów, m.in.:

  • 0% prowizji od sprzedaży w każdej kategorii.
  • Brak opłat za wystawianie produktów i utrzymanie konta.
  • Brak rywalizacji ze strony operatora platformy – wszystko.pl nie planuje otwierać własnego sklepu w serwisie.
  • Łatwe i wygodne integracje z profesjonalnymi narzędziami do zarządzania sprzedażą w internecie (systemy Comarch ERP, BaseLinker, Open API).
  • Dedykowany zespół opiekunów klienta.

 

W grudniu premiera wszystko.pl dla konsumentów

Od kilkunastu miesięcy zespół specjalistów pracuje nad nową wersją platformy wszystko.pl i wzbogaceniem serwisu o istotne funkcjonalności. Planowo premiera marketplace’u odbędzie się w grudniu, a klienci już wtedy skorzystają m.in. z intuicyjnego interfejsu czy dedykowanej aplikacji mobilnej.

Budowa wszystko.pl jest motywowana oczekiwaniami konsumentów, którzy z roku na rok coraz więcej kupują w internecie. Comarch ze względu na bogate doświadczenie w e-commerce i nowe możliwości na rynku chce podążać za potrzebami klientów. Firma do tej pory z powodzeniem rozwijała swoje autorskie produkty z sektora e-commerce, takie jak Comarch e-Sklep, Comarch e-Sale czy systemy klasy ERP. Te narzędzia odpowiedzialne są za sprawne obsługiwanie i optymalizowanie procesów handlowych oraz efektywną sprzedaż – mówi Marcin Bojarski.

Co więcej, zaplecze technologiczne i finansowe Comarchu codziennie napędzają rozwój platformy wszystko.pl, która docelowo ma być nie tylko kompleksowym serwisem dla sprzedających i kupujących, ale też przyjaznym dla użytkownika miejscem do dokonywania transakcji.

Widząc zaangażowanie zespołu i będąc świadomym dużego wsparcia oraz trendów w e-commerce, jestem pewien, że projekt się uda i spełni potrzeby użytkowników – twierdzi Marcin Bojarski. – Ugruntowana pozycja Comarchu zapewnia nam stały dostęp do specjalistów, wiedzy i nowoczesnych technologii.. Co więcej, już 100 tys. firm handlowych korzysta z systemów Comarch ERP, co stanowi bogatą bazę potencjalnych sprzedających, którzy mogą szybko się z nami zintegrować. Biorąc przy tym pod uwagę dynamiczny rozkwit rynku e-commerce w Polsce i fakt, że dostarczymy przedsiębiorcom bezprowizyjną platformę sprzedażową, wierzę, że osiągniemy sporo na rynku – dodaje.

Przeczytaj również